vineri, 17 iunie 2011

Sa ne relaxam cu Bancuri

Femeia de serviciu, proaspat violata, la interogatoriu, descrie cum s-a trezit fata in fata cu faptasul, pe coridor...
- Bine, dar de ce nu ai incercat sa fugi?!?
- Pai unde sa fug, maica? In stanga perete, in dreapta perete, in spate d'abia spalasem...

Anunt la matrimoniale: "Caut sotie"
Mii de raspunsuri: "Ia-o pe-a mea!"

Niste turisti la tara:
Ea: - Iubitule, peisajul asta ma lasa fara glas.
El: - Perfect, campam aici

De ce barbatii cu BMW-uri au succes la femei? Simplu, ele citesc printre randuri... Be My Wife

- Azi noapte te-ai prefacut?
- Nu, chiar dormeam, zise ea.



Trei candidati dau examenul de conducere. Instructorul care ii examineaza ii intreaba:
   -Fiecare sa-si imagineze ca este la munte si ruleaza pe un drum ingust cu 80 km/h. In stanga e muntele, in dreapta e prapastia. Deodata apar in fata o tanara si o batranica. Ce calcati?
-Baba, ca e pacat de pustoaica, raspunde primul.
- Fata, ca mai are sanse de supravietuire dupa accident, raspunde al doilea.
- Pe amandoua, ca orice viraj e periculos in aceste conditii, zice si al treilea.
   Sunteti picati toti, tipa instructorul exasperat. Frana trebuie calcata, netotilor!

O tanara in tren are dureri mari de dinti, un tanar de langa ea ii spune:
- Daca o sa va sarut o sa va treaca imediat durerea...
Un batranel din compartiment:
- Tratamentul dumitale e bun si la hemoroizi?

124 de comentarii:

  1. Foarte bune bancurile... ai reusit sa ma scoti din starea de amorteala :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozave bancuri... mai ales primul si ultimul... m-am amuzat copios...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Are dreptate femeia de serviciu "in spate d'abia spalasem..." :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare,

    Reprezint echipa sitului www.rosurf.net si am venit cu o propunere.
    Doriti ca site-ul dumneavoastra sa fie mai vizitat, sa apara in motoarele de cautare mai rapid?
    Noi te putem ajuta GRATIS! Nu se percepe nici o taxa! La activarea contului primesti 5000 credite pentru situl tau,
    iar in fiecare zi se ofera bonusuri aleatorii.
    Daca doresti sa iti promovezi situl GRATIS, viziteaza www.rosurf.net .
    ATENTIE: ACEST MESAJ NU ESTE SPAM!!! DORIM CA TOTI UTILIZATORII SA BENEFICIEZE DE PROMOVARE GRATUITA!

    Cu respect,
    RoSurf Network

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua
    As avea si yo nevoie de bunatatea voastra sa ma ajutati cu cate o vizita pe wwww.kissid.ro/antidrog.php

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tari :)) imi plac bancurile scurte :) sunt mult mai pline de substrat decat cele lungi si plictisitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ion la spovedanie, în post:
    − Părinte, aseară vin de la câmp, îmi văd nevasta cam tristă,palidă, trasă la faţă... Ştiu, e păcat, e post, dar mi-era aşa de milă de ea că am luat-o şi i-am tras-o 5 ore în şir...
    − Vai, Ioane, e păcat...
    − Da părinte, ştiu. Imediat după aceea m-am îmbrăcat şi am dat fuga la sfinţia ta să mă spovedesc, da' mi-a răspuns cucoana preoteasă că nu eşti acasă... şi era cam tristă, palidă, trasă la faţă.... Ştiu, e păcat, e post, dar mi-era aşa de milă de ea că am luat-o şi i-am tras-o şi ei 5 ore în şir... Dar ce ai părinte?! Te văd cam trist, palid, tras la faţă.....

    RăspundețiȘtergere
  8. ahahaha foarte tari bancurile,bravo

    RăspundețiȘtergere
  9. primul banc...de ce sa fuga de placere:)):))

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte tari bancurile...imi plac la nebunie:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte tari bancurile..imi plac nu gluma:)

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte amuzante bancurile:)) as citi non stop:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ea: Iubitule, peisajul asta ma lasa fara glas.
    El: - Perfect, campam aici
    :))))))) tareeee

    RăspundețiȘtergere
  14. Tratamentul dumitale e bun si la hemoroizi?:))))) cat de tare

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte amuzante, le stiam cam pe toate :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte marfa=)))..Aveam nevoie de o doza de ras la starea pe care o am:)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Erau 2 reni: unu era numai coaste si unu era numai coarne...de aceea pe unu il chema Costel si pe unu il chema Cornel!!

    RăspundețiȘtergere
  18. ultimul banc este genial..pe restul le stiam...;)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Intodeauna sunt binevenite niste bancuri..

    RăspundețiȘtergere
  20. hahaha :)) ce tare e ala cu bmw si trenul

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce preferi? blondele sau brunetele? -Sau.

    RăspundețiȘtergere
  22. Aia cu scoala de soferi e marfa rau :))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Trecuse ceva timp de cand n am mai auzit un banc bun...

    RăspundețiȘtergere
  24. :))))) foarte tari.m-am mai relaxat putin in timpul programului de munca

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte tare :))) o adevarat relaxare aca, k la sfarsit de program :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. ;)) Imi plac mult bancurile de fel:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte bune bancurile mai ales cand le citesti dimineata incepand ziua razand :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Cel mai mult imi place sa citesc bancuri!:D

    RăspundețiȘtergere
  29. Chiar aveam nevoie de un banc bun in momentul de fata..:)

    RăspundețiȘtergere
  30. tari bancurile.am mai ras putin dupa 6 ore de munca :)))))

    RăspundețiȘtergere
  31. E foarte tare cel cu BMW :))) aoloooo :))) chiar k relaxare :P

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte tari bancurile :))) asta da relaxare :))

    RăspundețiȘtergere
  33. bancurile sunt cele mai bune pt a uita de suparari!

    RăspundețiȘtergere
  34. A trecut ceva timp de la ultima postare ;)) Ar fi super sa mai vii si cu noutati ! ma distreaza copios articolele tale ! sunt foarte bune !

    RăspundețiȘtergere
  35. tari bancurile mai ales ala cu bmw-ul :)))

    RăspundețiȘtergere
  36. Sunt foarte tari bancurile :)) si mai asteptam si noutati :D

    RăspundețiȘtergere
  37. Datorita tie am inceput dimineata cu zambetul pe buze;))

    RăspundețiȘtergere
  38. Mergeam pe strada si am vazut un dud. I'am zis "Hy dude! "

    RăspundețiȘtergere
  39. Cu bancuri noi ne mai relaxam si noi ? :D

    RăspundețiȘtergere
  40. :)) Chiar m-am mai destins nitel..:D

    RăspundețiȘtergere
  41. Merge Bula la bunica-sa:Bula:Bunico, da-mi si mie bani imprumut!Bunica:Pana cand?Bula:Pana nu-ti trag una

    RăspundețiȘtergere
  42. sunt destuil de tari bancurile dar am vazut unele si mai si

    RăspundețiȘtergere
  43. :)))Ce tari sunt bancurile....pe ala cu femeia de servici il stiam:)))

    RăspundețiȘtergere
  44. :))))) In troleibuz, o tipa incepe sa tipe ca i-au fost furati banii din sutien de catre un barbat din spatele ei.
    -Bine ,dar n-ai simtit cand a bagat mana? intreaba un calator.
    -Ba am simtit, dar am crezut ca e om cinstit!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu.