luni, 6 decembrie 2010

Bancuri si Glume noi. Antiplictiseala

In fata portii Raiului vin trei oameni. Cand iese Sf. Petru le spune:
- Imi pare rau fiilor dar in Rai nu mai este loc decat pentru o singura
persoana. Ceilalti doi se vor duce in Iad si vor suferi torturi
interminabile.
Unul dintre cei trei intreaba cum se va decide cine merge in Rai, iar
Sf. Petru le spune:
- Pai cine imi va spune cea mai interesanta istorie despre cum a murit,
va merge in Rai!
Acestea fiind spuse, il cheama pe primul om in biroul lui. Acesta ii
povesteste:
- Se facea ca imi dadusem seama ca nevasta ma insela. Asa ca intr-o zi
plec de la servici mai devreme ca sa o surprind. Sparg usa si o gasesc
goala in mijlocul camerei. Caut in toata casa si nu gasesc nimic iar in
momentul in care eram pe punctul de a-mi cere scuze de la doamna mea, il
zaresc pe imputit atarnand de o fereastra si fara sa ma mai gandesc il
lovesc cu toata puterea cu o bata de baseball, tipul cade dar se prinde
2 etaje mai jos de o alta fereastra, atunci iau frigiderul intr-un atac
de furie si-l arunc pe fereastra cu motiv de a-l distruge complet. Faza
este ca mi se prinde haina in usa frigiderului si cad cu el cu tot si
mor, dar macar ma consolez ca imputitul a murit si el.
Sf. Petru il cheama pe al doilea om la el in birou. Acesta ii spune
povestea lui:
- Eu eram curatator de ferestre si cum lucram le etajul 20, cad de pe
platforma, dar prin miracol ma prind 5 etaje mai jos de o fereastra.
Faza este ca iese un descreierat cu o bata de baseball si ma pocneste
pana cad. Prin alt miracol ma prind de o fereastra mai jos. Fericit
incep sa ma catar ca sa intru in camera, dar acelasi descreierat imi
arunca un frigider in cap si cad pana ce mor.
Sf. Petru cheama pe al treilea om la el in birou. Acesta ii spune
povestea lui:
- Pai sa vezi, eu eram gol intr-un frigider....




---------

Sotul se uita atent la sotia sa si-i zice:
- Rochia ta noua este prea indrazneata. Se vede totul prin ea.
- Ei si? O femeie cinstita nu are nimic de ascuns...

---------

Doi soti iau o cina romantica, si decid sa se culce mai devreme. Sotul
sta in pat, iar sotia e la baie si se spala pe dinti. Sotul ii spune sotiei:
- Unde-i scumpa mea frumoasa sotie? Sunt singurel aici in dormitor....
Sotia iese din baie si, in drum spre pat, se impiedica de covor si pica
cu fata de podea. Sotul ingrijorat:
- Sper ca iepurasu' mic nu s-a lovit la nasucul frumusel si delicat?!
Sotia il asigura ca nu are nimic, se urca in pat si cei doi au parte de
o partida pasionala de sex. Dupa ce totul se termina, sotia se ridica sa
mearga la baie si se impiedica de acelasi covor, picand la fel, cu fatza
de podea. La care sotul:
- Vaca grasa si neindemanatica!

----------

Un tip isi intreaba sotia:
"Iubito, cand o sa mor, o sa plangi mult?
"Bineinteles, iubitule. Doar stii ca eu plang pentru orice fleac..."


----------

Un preot batran il invata pe un novice cum sa se comporte in timpul confesiunilor enoriasilor.  Dupa o prima spovedanie, preotul il trage deoparte pe tanar si ii spune:
- Te-ai descurcat destul de bine, dar ti-as sugera ca, atunci cand asculti confesiunile fetelor tinere, sa-ti exprimi dezacordul mai degraba prin "Vai,vai,vai" si nu prin "Uau!"

----------

Este vara si foarte cald. Sotul iese din baie si ii spune sotiei:
- Iubito, este foarte cald si trebuie sa tund peluza. Ce crezi ca vor
spune vecinii daca ies afara dezbracat?
Sotia il priveste si raspunde:
- Ca probabil m-am casatorit cu tine pentru bani...

----------


Erau odata doi bikini. Si unul dintre ei ii spune celuilalt:
- Mama cat ma bucur ca a venit vara!
- De ce, ma?
- Pentru ca atunci cand stapana mea merge la film, se imbraca in fusta
mini si cu ocazia asta pot ca sa vad si eu filmul.
- Eee, stapana mea cand merge la film, pe mine ma baga in geanta.

----------

Un cetatean se trezeste dimineata si, uitandu-se in gradina propriei
case, observa o gorila in stejarul personal. Intrigat suna la Asociatia
Coboratorilor de Gorile din Copaci care il asigura ca vor trimite un om
care ii va rezolva problema.
Acesta soseste rapid, fiind dotat cu o bata de baseball, o pusca, o
pereche de catuse si un caine chihuahua.
Cetateanul nostru, uimit il intreaba ce are de gand sa faca.
Omul raspunde:
- Eu voi urca in copac, lovesc gorila, ea cade, chihuahua o musca de
testicole, gorila isi va apropria mainile intr-un gest disperat de
aparare, iar dumneata ii vei pune catusele.
- Bine, bine, zice cetateanul, dar pusca la ce foloseste?
- In cazul in care cad eu primul din copac, impusti chihuahua.

---------

Intr-un salon de reanimare, toti pacientii sunt conectati la aparate de
oxigen, electricianul baga capul pe usa si spune:
- Baieti, luati o gura mare de aer ca schimb o siguranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu.