sâmbătă, 11 decembrie 2010

Bancuri noi. Glume. Poante

La facultatea de medicina , pe coridor zacea pe jos o p**a taiata. Trece femeia de serviciu, o ia , se uita la ea : asata nu-i a instalatorului, nici a electricianului, nici a gradinarului.O lasa pe jos si pleaca.Vine o profesoara: asta nu-i a rectorului, nici a porectorului, nici a decanului. O lasa jos si pleaca. Vin...e o staudenta: Asta nu-i de la facultatea noastra !







Tipurile de salarii din Romania

Tipurile de salarii din Romania:
Salariul Ceapa: il vezi, il iei in mana si iti dau lacrimile.
Salariul Nenorocit: nu te ajuta la nimic, doar te face sa suferi, insa nu poti trai fara el.
Salariul Dietetic: te face sa mananci din ce in ce mai putin.
Salariul Ateu: te indoiesti de existenta lui.
Salariul Magic: face cateva miscari si dispare.
Salariul Furtuna: nu stii cand o sa apara si nici cat o sa tina.
Salariul Umor Negru: razi ca sa nu plangi.
Salariul Prezervativ: iti taie pofta.
Salariul Impotent: atunci cand ai mai multa nevoie te dezamageste.
Salariul Menstruatie: vine o data pe luna si tine 4 zile.

Discutir la masa

Se intalnesc un american,un francez si un roman. Fac ei cunostinta si hotarasc sa mearga sa serveasca masa la un restaurant. Din discutii in discutii, americanul incepe sa se laude cu performantele din tara sa.
- Mai la noi sunt lifturi pe orizontala pe vericala si oblice.
Francezul pluseaza si el :
- Mai la noi graul creste pana la mijlocul meu, atunci cand eu sunt calare pe un cal.
Romanul nu se lasa mai prejos si le spune celor doi :
- Ba ,ascultati aici! Eu am un prieten din Braila care are o scula atat de mare incat 12 porumbei stau asezati pe ea .
Mai consuma cei trei, mai discuta si alte probleme dupa care americanul le spune celorlalti :
- Ma , eu am cam exagerat putin , sunt la noi lifturi dar nu si oblice.
Francezul spune ca si el a exagerat :
- Creste graul dar numai pana la coama calului.
Romanul spune ca si el a exagerat :
- Ba, stau ei 12 porumbei pe scula braileanului dar ultimului ii mai sacpa din cand in cand gheara peste cap. Incheind si aceasta runda de discutii, terminand si de mancat si de baut , americanul le spune ca in america lifturile sunt doar pe vericala si-si cere scuze pentru exagerarile sale. Francezul isi cere si el scuze pentru afirmatia sa spunand ca graul creste normal, doar pana la burta calului. Romanul, razand, spune ca el a mintit cel mai mult si-i roaga pe ceilalti sa-l ierte deoarece PRIETENUL SAU NU ERA DIN BRAILA CI ERA DIN GALATI.



Ion si Gheorghe sunt doi tarani care nu iesisera din satul natal niciodata in viatza lor. Asa ca se hotarasc sa mearga si ei la oras. Zis si facut. Ajung ei in oras, acolo toata lumea mergea la restaurant, la cofetarie , la cafenea......,hai sa intre si ei undeva, sa fie in pas cu lumea. Intra in cafenea, comanda 2 cafele, vine ospatarul cu 2 cafele fierbinti, le pune pe masa si pleaca. Se uitau ei la cafele, ca vitelul la poarta noua. Ei nu bausera niciodata cafea.I on catre Gheorghe:
- Mai Gheorghe, ia ma si tu o gura si imi spui si mie cum e.
Ia Gheorghe o gura si i-au dat lacrimile. Ion il intreba:
- Ce-ai ma, de ce plangi?
- Mi-am adus aminte de mama, D-zeu s-o ierte! Ia si tu o gura.
Iia si Ion o gura si ii dau si lui lacrimile, la care Gheorghe il intreaba razand:
- Ce-ai ma, tu de ce plangi?
- Mi-am adus aminte de tata, bagasi-ar p**a-n mata , de ce n-ai zis ca frige.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu.